czyli jak się komunikować z pracownikami w sytuacji kryzysowej
Sytuacja kryzysowa wymaga zmiany podejścia do komunikacji i zarządzania. Szkolenie wyposaży uczestników w narzędzia pozwalające na efektywne komunikowanie się w sytuacji kryzysowej.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
- Jakie są oczekiwania pracowników względem komunikacji firmowej
- Na co zwracać szczególną uwagę w komunikacji z pracownikami podczas kryzysu
- Jak z pozycji menedżera wspierać pracowników w radzeniu sobie ze stresem
- Jak budować zaufanie i poczucie bezpieczeństwa u pracowników
- W jaki sposób motywować pracowników do działania w sytuacji dynamicznej zmiany
- Jak przekazywać złe informacje, aby nie obniżyć zaangażowania
- Jak zaopiekować się emocjami pracownika w sytuacji kryzysowej
- Poznają narzędzia komunikacji empatycznej i dialogu motywującego
- Jak budować Siłę i Odporność w zespole
Metody szkoleniowe:
- Praca w grupach
- Burza mózgów
- Dyskusje
- Mini projekty
- Analiza fragmentów filmów video
- Ćwiczenia indywidualne
- Studium przypadków