Komunikacja kryzysowa

jak się komunikować z pracownikami w kryzysie

czyli jak się komunikować z pracownikami w sytuacji kryzysowej

Sytuacja kryzysowa wymaga zmiany podejścia do komunikacji i zarządzania. Szkolenie wyposaży uczestników w narzędzia pozwalające na efektywne komunikowanie się w sytuacji kryzysowej.


Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:

  • Jakie są oczekiwania pracowników względem komunikacji firmowej
  • Na co zwracać szczególną uwagę w komunikacji z pracownikami podczas kryzysu
  • Jak z pozycji menedżera wspierać pracowników w radzeniu sobie ze stresem
  • Jak budować zaufanie i poczucie bezpieczeństwa u pracowników
  • W jaki sposób motywować pracowników do działania w sytuacji dynamicznej zmiany
  • Jak przekazywać złe informacje, aby nie obniżyć zaangażowania
  • Jak zaopiekować się emocjami pracownika w sytuacji kryzysowej
  • Poznają narzędzia komunikacji empatycznej i dialogu motywującego
  • Jak budować Siłę i Odporność w zespole


Metody szkoleniowe:

  • Praca w grupach
  • Burza mózgów
  • Dyskusje
  • Mini projekty
  • Analiza fragmentów filmów video
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Studium przypadków