Emocje w zespole w sytuacjach kryzysowych

emocje w kryzysie

czyli jak zarządzać emocjami pracowników i zadbać o ich zdrowie psychiczne

Wielu pracowników potrzebuje wsparcia, pomocy w poradzeniu sobie z emocjami, niepewnością, stresem i ciągłymi zmianami. Uczestnicy poznają sposoby wpływania na emocje członków zespołu w sytuacji dużych zmian, jak choćby przechodzenia na pracę zdalną lub powrotu do biura. Porozmawiamy o tym, jak zauważyć emocje pracowników, jak je zaadresować i pomóc pracownikom poradzić sobie z trudnymi emocjami.


Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:

  • jakie emocje mogą towarzyszyć pracownikom przy powrocie do biura i przy długotrwałej pracy zdalnej
  • jak zauważyć i zaadresować emocje pracowników
  • w jaki sposób rozpoznać potrzeby pracowników, jeśli o nich nie mówią
  • co zrobić, aby pomóc pracownikom radzić sobie ze stresem
  • jak mogą zadbać o zdrowie psychiczne pracowników
  • jak wygląda przechodzenie człowieka przez zmiany i co mogą zrobić, aby pracownicy szybciej zaadaptowali się do zmiany
  • co się dzieje z mózgiem człowieka w sytuacji kryzysowej
  • jak zaopiekować się emocjami pracownika w sytuacjach kryzysowych
  • jak budować Siłę i Odporność w zespole


Metody szkoleniowe:

  • Praca w grupach
  • Burza mózgów
  • Dyskusje
  • Mini projekty
  • Analiza fragmentów filmów video
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Studium przypadków