czyli jak zarządzać emocjami pracowników i zadbać o ich zdrowie psychiczne
Wielu pracowników potrzebuje wsparcia, pomocy w poradzeniu sobie z emocjami, niepewnością, stresem i ciągłymi zmianami. Uczestnicy poznają sposoby wpływania na emocje członków zespołu w sytuacji dużych zmian, jak choćby przechodzenia na pracę zdalną lub powrotu do biura. Porozmawiamy o tym, jak zauważyć emocje pracowników, jak je zaadresować i pomóc pracownikom poradzić sobie z trudnymi emocjami.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
- jakie emocje mogą towarzyszyć pracownikom przy powrocie do biura i przy długotrwałej pracy zdalnej
- jak zauważyć i zaadresować emocje pracowników
- w jaki sposób rozpoznać potrzeby pracowników, jeśli o nich nie mówią
- co zrobić, aby pomóc pracownikom radzić sobie ze stresem
- jak mogą zadbać o zdrowie psychiczne pracowników
- jak wygląda przechodzenie człowieka przez zmiany i co mogą zrobić, aby pracownicy szybciej zaadaptowali się do zmiany
- co się dzieje z mózgiem człowieka w sytuacji kryzysowej
- jak zaopiekować się emocjami pracownika w sytuacjach kryzysowych
- jak budować Siłę i Odporność w zespole
Metody szkoleniowe:
- Praca w grupach
- Burza mózgów
- Dyskusje
- Mini projekty
- Analiza fragmentów filmów video
- Ćwiczenia indywidualne
- Studium przypadków